NIF-natta

Igår hade vi en ganska slapp skoldag, det enda jobbiga var kemitestet:P Vi satt 2 och 2 så jag hoppades på att hamna med någon som råpluggat, men jag kan säga att det blev motsatsen;) Så det slutade med att jag som var sjuk på den enda genomgången vi haft på det här området fick svara på det mesta själv, haha:P Men det gick väl hyfsat hoppas jag, och Amanda hjälpte faktiskt till i den mån hon kunde så hon var duktig ändå...typ...;)
Sen efter skolan åkte jag till stallet och red Kristallen, och hon var riktigt läcker när hon fick de där höga benlyften i djupsnön! Hon jobbade på så bra så, det är fortfarande högergaloppen som inte funkar men den kommer nog snart den också:) Så helt ärligt kändes det som att vara ute på en stor, pampig dressyrhäst:O Så den lilla stora räkan kan bara hon vill!:)
Efter stallet var det hem och duscha och byta kläder och sen iväg till Nola igen där det var NIF-natta:) Volleyboll hela natten! Så trots att jag inte var med i något lag och spelade matcher lyckades jag spräcka några blodkärl eller nåt i underarmen så den är väldigt blårödflammig nu, hahahax) Men klassens lag var asbra! Captain Obivous and her crew hon 2a och Derivatans definition (y'=nx^n-1) kom 4a tror jag, och det var drygt 30 lag med så de ägde!:D 

Captain Obvious and her crew (med Captain Obvious nere i högra hörnet;))

En del av Derivatans definition

Och så Dafna som var med i Björnligan;)
Men det var en kul kväll, vi åkte hem runt 3 nån gång så jag gick och la mig runt 4. Drygt 1,5 timme till man skulle upp till skolan igen så imorse var jag inte alltför pigg kan jag säga...x) Väckaren ringde och när jag vaknade visste jag inte var jag var och vad jag gjorde där, trots att jag vaknade i mitt eget rum:S Sen trodde jag att det var nån som ringde eftersom mobilen lät så jag började fundera över vad jag skulle göra. Efter ett tag kom jag på att jag kunde prova svara, men jag kom inte ihåg hur man gjorde!xD När jag tittat på mobilen i kanske 10-15sek kom jag på att det inte var någon ringde, utan det var alarmet så jag skulle vakna. Men då kom nästa problem: hur stänger man av det?:O Inte alls på samma sätt som alla andra dagar? Jaja, till slut tog jag mig upp i alla fall, och jag är nästan lite stolt över att jag kom ihåg hur man ställer sig upp... Hahaha!x) Så innan jag gick till bussen drog jag i mig en energidryck så jag skulle klara dagen;) Sen kom jag till skolan, där folk låg och sov och var ganska okontaktbara^^ En i klassen somnade medan han tuggade på en lussebulle, det tycker jag var väldigt begåvat...x) Men som tur var skulle vi inte göra nåt speciellt, utan vi fikade och sen gick vi till kyrkan och satt där ett tag och sen jullov!:) Jag vet i alla fall en som kommer somna tidigt ikväll...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0