Lördag

Idag red jag Kristallen och hon har verkligen tagit ett stort steg framåt under veckan!:) Tog grammanen idag också, och jag behövde knappt använda den för hon gick i princip i form av sig själv. Ibland behövde hon bli påmind om vad hon skulle göra, men sen gick det av sig själv:) I slutet och under galoppintervallerna orkade hon inte bära sig själv riktigt så då blev det ju lite sådär, men hon blir ju starkare eftersom så snart så!;)
Jag hade BoT-knäskyddet medan jag var i stallet idag och det funkar faktiskt riktigt bra! Första gången jag använde det märkte jag inte så stor skillnad utan det kändes ungefär som vanligt, men när jag tog av det såg jag att knät blivit blått där jag haft de senaste skadorna så det verkar läka ut dem inifrån:) Så det känns riktigt lovande, vi får se om jag kanske beställer ett till andra knät sen också;)
Nu måste jag ner till kaninerna och städa och pyssla lite, de verkar ha så tråkigt i sina burar så måste ta ut dem så de får göra nåt annat för en gångs skull:) I måndags fick de hoppa lite, och det märks att det var ett tag sen vi tränade... De har absolut ingen kondition kvar! Jag hoppade max 5 minuter med varje kanin, och när de kom tillbaka till burarna igen lade de sig ner med benen rakt ut och somnade. Hahaha;)
Imorrn blir det Sandra-träning med Kristallen, och det ska bli askul!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0