Fredag

Ashärlig dag idag, sov till halv 10 och fick skjuts till stan och var på skolan runt 20 över 11. Gick ner till spegelsalen och tittade på när de hurtiga naturtvåorna tränade volleyboll inför NIF-natta på måndag och efter det gick jag, Dafna och Charlotte och började köa för Nolarevyn. Då var klockan kanske 20 i 12 och revyn skulle börja 1^^ Men bra platser fick vi så det var det värt:) Sen var den inte lika bra som förra året, utan det är de gamla skämten om miniräknare, formelsamling och dålig klädstil som kommer igen hela tiden;) Kul att de har fantasi...not... Hahaha;) Men vissa saker var faktiskt ganska klockrena så det var ändå värt:) Sen hade vi svenska, eller jag vet inte om man kan säga att vi hade svenska egentligen eftersom läraren hade lovat bort lektionen till Friederike som ville säga hej då eftersom hon åker tillbaka till Tyskland på söndag. Känns ju tråkigt såklart, men hon kommer nog tillbaka och hälsar på nån gång:P Annars får väl jag pallra mig ner till Tyskland om det skulle skita sig;)
Sen efter skolan stannade jag kvar och spelade volleyboll med några andra, och det var faktiskt ovanligt roligt:) Det har nog mycket att göra med vilka man spelar med och mot. Sen att jag är värdelös på volleyboll är ju en annan sak...;)
Så nu har jag inte gjort så mycket utan mest tagit det lugnt, tittat på film och så:) Men ska väl gå och lägga mig snart så man kommer upp nån gång imorrn:P Hade tänkt att träna lite på plan med Kristallen och sen har Dafna lovat att hjälpa mig med kemin. Så himla härligt att det är det sista man måste plugga på inför lovet!:)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0