En vecka går för fort

I förrgår åkte jag och Misse ner till storstaden igen efter en välbehövlig vecka i norr. Så fort vi kom ner till Stockholm hamnade vi i en timmes bilkö. Jag säger ju det - det är alltid nåt som ska jävlas.
 
Min vecka har varit fylld till bredden med häst, häst och åter häst. Jag kom fram till att jag ridit fler gånger under den här veckan än vad jag kommer att göra under de kommande tre månaderna, haha. Men det är så det ska va! Cantab har gjort mycket större framsteg den här veckan än jag nånsin skulle kunnat tro och kan nu få till en liten böjning i båda varven och en början till att ge efter för tygeltagen och börja söka sig framåt-neråt. Det är inte illa för en häst som var stel som en ladugårdsdörr i början av veckan, haha :) Brodde är bara...Brodde. Mannen i mitt liv, for real. Jag har nog världens roligaste sommar framför mig med dressyrträning av dessa två stjärnor :))
Brodde i provloppet på Solänget i lördags!
 

Idag skrev jag tentan i Hållbar utveckling och Ergonomi. Jag tror att det gick bra. Jag skrev oavbrutet i 4,5 timme och fick ihop 13 dataskrivna sidor. Blir kursansvarige inte nöjd med det ska hon personligen få äta upp samtliga sidor till lunch. Nä, jag tror att det gick bra. Imorgon är det på't igen med rapportskrivning i reglerteknik och sen börjar jag med tentaplugget inför tentorna i april. Det gäller att kötta nu så planeringen håller och hösten ser ut som jag tänkt mig. Men först ska jag ta min tentakvällsledighet. Den är helig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0