Första juni

Den första dagen på årets första sommarmånad levererar ett så himla klockrent sommarväder! ...regn, regn och åter regn :) Idag är jag glad att jag slipper vara vägarbetare, byggarbetare, eller egentligen nån som gör nåt typ av arbete utomhus. Huga.
 
Idag är min plan panikplugg så länge jag orkar. Jag måstemåstemåste förstå den här jäkla analoga elektroniken NU. Helst igår. Annars kommer jag aldrig att hinna med reglertekniken också. Åhh, jag har inte tid att misslyckas på nån av dem :( Jag har i alla fall hittat en en timmes lång film på youtube som handlar om dioder, så det blir filmkväll a la ingenjörsstudent ikväll. Film som film, liksom ;) 
 
Förutom panikplugg ska jag ta en tripp till veterinären och köpa mat åt gangstern på bilden. Hon var så himla sur igår så det finns inte på världskartan. Eller så tyckte hon bara att matte behövde några röda missetatueringar. Eller möjligtvis både och. Men nu måste jag ta tag i dagen! Hörs, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0