Tisdag

Igår var det mattetenta. Jag gick inte på den. Jag satt i helgen och nötte men kände bara att...nej. Det går inte. Det kände jag alldeles för sent för att hinna ställa om mig och börja plugga till signaltentan som är på torsdag. Jag hade alltså kunnat stanna hemma en vecka till. Och får en himla jobbig tentaperiod med 3 tentor istället för 2 i mars/april. Ibland blir jag typ SÅHÄR less. Men det är inte så mycket att göra åt saken. Jag får se det som en semstervecka där jag är tvungen att ta det lugnt. Alla kompisar pluggar till tentor så det finns inte så himla mycket att göra här just nu haha :)
 
Igår ringde jag förresten på en medryttarannons! Det var ett jättefint halvblod, 7 år gammal, 170cm hög, gillar att hoppa och står 10min med bil från mig. Ägaren hade bokat in en provridning på torsdag och en på lördag, men hon skulle spara mitt nummer och höra av sig efteråt. Det är bara att hoppas att de andra rider dåligt eller typ... blir höjdrädda. Åhhh vad jag känner mig elak!
 
Någon tvärsomnade bakom en film igår, haha. Nu ska jag hitta på nåt att fördriva ännu en dag med! Vilka lyxproblem man har... :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller tummarna att du får rida den stooooora hästen! 😊

Svar: Tack, det behövs nog :))
Sandra

2015-01-13 @ 12:03:43
Postat av: Sanna

Håller tummar att hon hör av sig :)

Svar: Tack :))
Sandra

2015-01-13 @ 18:44:18
URL: http://rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0