Fredag

HEJ PÅ ER!
 
Äntligen helg efter en riktigt, riktigt trött vecka. Jag har känt mig som en zombie sen i tisdags och jag fattar inte varför. Nog för att vi har haft att göra, men det har ändå varit rätt lugnt för att ha varit en KTH-vecka. 
I tisdags var vi förbi Mr kursansvarig för data- och telekommunikationen för att kolla vad vi fått för betyg på datakommunikation- och nätverkstentan. Jag hade på känn att den gick bra, men vågade inte hoppas på nåt. Åh vad jag önskar att någon hade filmat när han sa "Det gick bra. Det gick riktigt bra. Du fick ett B.". Jag lyckades få fram nåt i stil med "Oj. Ehh... Tack!", haha. Mitt ansiktsuttryck måste varit obeskrivligt.
 
Nu ska jag börja rota fram och damma av mina ridgrejer inför provridningen imorgon. Det känns som att jag inte suttit på hästryggen på en halv evighet. ...och så börjar jag räkna och inser att det är 1,5 månad sen. DET ÄR LÄNGE FÖR EN SKADAD NÖRD, OKEJ? Nämen det ska bli så himla roligt att få komma igång lite igen. Nog för att det är lättsamt att kunna lägga fullt fokus på skolan, men det är långtråkigt nå jävulskt. Nackdelen är att jag har ungefär lika långt till det nya stället som jag hade till Freja, men å andra sidan behöver hon bara hjälp en dag i veckan och dessutom vet jag att jag hamnar hos en vettig hästägare. Det är mycket värt! :)
 
Jag LÄR ju uppdatera med en bild eller två imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Per Conny

Det heter na djävulskt på norrländska.
Dags för dej att komma hem till norrland för uppdatering?
Börjar på att bli ``rikssvenskvarning``på dej.

Svar: Haha ska vi vara såna stavas det DIG, oavsett dialekt ;)Nämen det är tur jag snart kommer hem och övar upp norrländskan så stockholmarna förstår mig ännu mindre :)
Sandra

2015-02-21 @ 09:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0