Fredag

God morgon FREDAG! Nu har jag bara en ynka liten helg och några dagar nästa vecka kvar tills jag åker hem till de norrländska skogarna. Det ska bli så himla skööööönt!
 
Idag ska jag och Shachi in till campus i stan aka Hogwarts för att jobba med labben i reglerteknik. Han säger sig nästan ha löst den redan. Så är det att jobba med genier, hehe. Nämen jag måste ju också förstå den, och så har jag lovat att ta på mig ansvaret att skriva rapporten. Lite hårt jobb idag så hoppas jag att vi är så gott som klara sen! 
 
Ikväll ska jag, Ingrid och Katie ut och äta för att få komma iväg och göra nåt annat än att bara plugga. Kul att få sitta och snacka lite skit över en middag nu när vi inte ses jätteofta längre. MEN HÖRRNI! Nu måste jag springa till bussen! Ha en kung fredag, pöss!
Hogwarts (eller möjligtvis tekniska högskolan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0