Pegasus 31

Idag har jag varit på en riktig turné! Ända in till människobyn. Vi skulle ha vårt projektmöte inne på KTH campus i stan. Blir lite sådär halvavundsjuk på alla som får gå där istället för på våra små skruttskolor... 
Titta vad fint med torn och grejer! Rena rama Harry Potter, fast i Stockholm. Det är lite så det känns ibland också. Som att lärarna tror att vi är magiker. NEJ JAG KAN INTE FÅ DEN DÄR GREJEN ATT FUNKA, MIN STÖRSTA BEDRIFT ÄR ATT FÅ HAVREGRYNSGRÖTEN ATT INTE KOKA ÖVER. Typ.
Efter mötet bar det iväg till Östermalms IP för att hämta ut nummerlappen till Tjejmilen. Taggataggataggaaaaaa!
Mässhallen med en himla massa grejer:
Och sist men inte minst; mina nya vapendragare som jag hämtade ut idag - Nike Zoom Pegasus 31. Höll på att tuppa av när jag fick veta att skorna jag provat ut fanns i rosa också. WE'RE LIKE THE PERFECT MATCH. Jag ska vårda dem med mitt liv och lovar att mata dem med redigt mycket fotsvett.
 
Nu ska jag sätta mig och plugga någon timme till innan jag ska renbädda sängen och sova som en prinsessa. Imorgon ska vi få lära oss att löda kretskort. HUR KUL?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0