Börja hårt för att sedan öka

God morgon!
 
Jag kom nyss in efter en löprunda. Det börjar vara lite sista chansen nu inför Tjejmilen på lördag. Det blev milen igen, fast med pauser på vägen hem. Det är hårt att springa en mil innan man fått i sig någon energi. Jag måste ju vänta minst 3 timmar från det att jag ätit nåt tills jag börjar springa för att inte få ont i magen och börja må illa. Fråga mig inte varför. Hursomhelst tror jag att det är bra att bränna ur och tömma glykogenlagren lite nu och då, så det fick bli ett sånt pass idag. Trött blev jag iaf, och det är ju huvudsaken, haha...
 
Idag börjar programmeringskursen. Jag har läst den förut och redan blivit godkänd på tentan, men det är en stor uppgift som ska programmeras och lämnas in också och jag känner att det är alldeles för länge sedan jag höll på med sånt här för att jag ska klara av den utan repetition. Men jag tror faktiskt att den kommer bli ganska kul nu när jag läst lite andra programmeringskurser emellan - jag kommer förmodligen att förstå bättre vad som händer och varför man gör vissa saker. Dessutom ska min klasskompis som jag antecknar åt också gå kursen, så det blir anteckningsjobb där också. Kunde inte bli bättre :)
 
Nu ska jag snabbstäda lite här hemma och hoppa in i duschen innan skolan börjar. Men först - FRUKOST.
 
Vårruseeeeeet! :) Det känns som igår, var tog tiden vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0