Miss Effektiv

Mörrnmörrn!
 
Idag har man varit effektiv minsann! Tentan börjar ju inte förrän 13:15, och jag vet att det inte är ett så smart drag att sitta och plugga på förmiddagen om man ska orka sitta där och häva ur sig en massa kunskap i 5 timmar efteråt. Istället har jag fixat bilen och packat klart nästan allting för imorgon så det bara ska vara att dra på sig kläderna och åka. 4:30 planerar jag att rulla hemifrån för att ha så mycket kvar av dagen som möjligt när jag kommer fram. Då slipper jag ju rusningstrafiken också. Två flugor i en smäll bara sådär! Ibland får man till det.
 
Nu ska jag försöka få i mig nån mat innan jag knatar iväg till skolan. Tyvärr kan man inte leva på enbart tentachoklad. Typiskt. Tänk vad livet hade varit enkelt. Närå, men håll tummarna för att min hjärna är på hugget för problemlösning nu. Annars får jag problem. He..he..he... Nä, men ha en bra dag ni andra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0