En onsdag i oktober

Goder morgon, goder morgon, både herre och fru!
 
...JAG ÖNSKAR EDER ALLA EN FRÖJDEFULL JUUUUUUUL. Okej, jag vet att det bara är oktober än, men lite framförhållning har väl aldrig varit fel?
 
Efter några timmars sömn är lillhjärnan lite gladare. Eller så är det bara det att jag är för trött för att inse nåt annat. Hursomhelst ska gruppen träffas idag och försöka få ihop nåt vettigt av projektarbetet. Och jag och Katie ska sitta och försöka få ordning på den jäkla inlämningsuppgiften i programmering som av någon anledning inte vill samarbeta med oss. Sen blir det fullt programmerings-ös resten av veckan. Herre min get vad jag kommer spotta ur mig kod. Jag satsar på att försöka skriva tentorna med data och elektro, och de läser på dubbel fart mot vad vi gör, så det gäller att peta i en ännu högre växel nu! Men så länge CodeBlocks samarbetar med mig och INTE IGNORERAR MIN KOD (...) så ska det nog gå bra. Tror jag. Nu ska jag rafsa ihop mina saker och springa till bussen. Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0