Måndag

God morgon!
 
Den här förmiddagen sitter jag hemma och gör den sista labben i programmeringskursen. Eller ja, en början iaf. Den är stooooor och kommer att ta flera veckor att skriva, men nu har jag en bra början. Trots att hjärnan endast lever tack vare kaffe och den svåraste delen av programmeringen är att komma på variabelnamn. Men ja, det verkar ju fungera ändå. Åh, vad jag är tacksam att jag valde att läsa in en stor del av kursen själv och tenta av den redan efter halva tiden. Nu behöver jag bara gå på en föreläsning i veckan för anteckningarnas skull och göra labben som ska redovisas efter jul om jag inte minns fel. Ibland är jag rätt bra på det här med planering, hähä ;)
 
I eftermiddag tar jag sikte mot skolan för en föreläsning i data- och telekommunikation. Åh vad jag kände att alla antecknade det noga i sina carebooks, haha... Nä, men nu har jag äntligen fått tag på all kursinformation och kan strukturera upp allt pluggande på riktigt så nu blir det fullt fokus vecka in och vecka ut fram till jul. Idag är en bra dag att börja. Och med de orden önskar jag er en bra måndag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0