Första advent

Jamen si ni! Första advent redan! Tiden går bara snabbare och snabbare, ujujujuj... 
 
Nämen, min första advent kommer att starta på läktarplats i Friends arena för att titta på internationell hoppning. Ska bli himla kul att sitta och titta på fina hästar och bra ridning hela förmiddagen! ...och om möjligt sakna ridningen ännu mer. Men jag har hört att de har montrar på mässan där de visar upp många olika hästraser så jag får smita förbi och klappa lite, haha :) Mässan har jag hört ska vara jättestor i år. 10 000kvm. Om jag hittar in så lär jag inte hitta ut. Men inte klagar jag eh! Nu ska jag vara en så bra läktarryttare jag bara kan så vi får en svensk seger. 
Malin Baryard och Tornesch i Globen 2011. Tänk att det redan är 3 år sen jag och Ida var där och tittade? Och att jag bara har varit på mässan sen dess? Näpp, hög tid för repris tycker jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0