DYNGA

God morgon! Eller ja, morgon iaf. Jag skulle egentligen vara på skolan vid 10 för att plugga telekom, men jag vaknade och kände att... nej. Har åkt på en dunderförkylning och håller på att hosta sönder luftvägarna samtidigt som jag har ont mest överallt. Jenny har varit förkyld sen jag kom tillbaka efter att ha varit i Bjästa, så förmodligen har jag åkt på samma skit. Så himla onödigt! Men jag har dragit i mig en shot Cocillana och hoppas att jag är tillräckligt pigg för att ta mig till skolan till 11. Eller, tillräckligt o-hostig. Cocillana är väl kanske inget som är känt för att göra en pigg.
 
 
Oavsett pigghetsgrad är det iaf freeeedaaaaaag! Som jag har längtat, haha! En natt förra veckan fick jag en fix idé som jag tänkte att jag skulle pyssla med ikväll. Så himla typiskt mig när jag har urtråkigt och känner att det måste hända nåt. Vi ser väl hur bra det blir, men bilder lär ju komma så småningom iaf ;) Nu ska jag börja packa ihop och dra mig mot bussen... Trevlig fredag! 

Kommentarer
Postat av: Sanna

krya på dig! =)

Svar: Tack, ska göra det :))
Sandra

2014-11-14 @ 13:21:13
URL: http://rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0