Perfektion i tavelformat

Nu har päronen dragit norrut igen, jag har nyss kommit in från en löptur i regnet och sitter nu och äter turkisk yoghurt med proteinpulver. Och väntar på magens laktosreaktion. En tarmsköljning om dagen är bra för magen. Eller nåt. Löpträningen gick tungt, men det var så himla härligt att få röra lite på sig efter all mat i helgen... *Låtsas inte om att jag gått upp typ 50kg sen i torsdags*
 
Resten av kvällen ska jag sätta mig med planering inför nästa vecka och lite plugg. Det känns faktiskt inte jobbigt alls efter den här helgen. När mamma och pappa är här är det alltid lugna gatan, så jag har för en gångs skull fått vila ut ordentligt en hel helg. Jämför helgens 20 timmars sömn med förra helgens 7 timmar, hehehe... #sopslut
 
Som vanligt har vi fixat lite i lägenheten. Lägger upp bilder på allt till veckan, men här har vi en av grejerna:
Blev helkär i den här tavlan igår, så jag fick den och en matta som jättetidig födelsedagspresent. Kan titta på den i evigheter, så fiiiiin! (Den är inte randig, de ljusa delarna är reflekterande så det är taket man ser...) Det KAN vara så att Jenny kommer hitta mig stående i vardagsrummet de kommande veckorna, stirrandes in i väggen. Möjligtvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0