Lyckan

Det var tenta i Medicinska bilder idag. Vi skrev den på datorn, och den var uppdelad i 4 delar, där de 3 första delarna var kryssfrågor där man fick reda på resultatet på en gång och den sista delen var skriftlig där han rättar och meddelar oss efteråt. Lägger jag ihop mina poäng från de 3 första delarna med de poäng jag samlat ihop från projektarbetet slutade jag på 32,6. Gränsen för godkänd var 30, så jag är alltså godkänd innan den sista delen ens är rättad. SÅ HIMLA SKÖNT. Nu återstår det bara att se vilket slutbetyg det landar på, men det känns faktiskt inte så viktigt om jag ska vara helt ärlig :)
 
Nu ska jag fira mina framgångar genom att ta ledigt ikväll. Jag ska städa mitt rum tills det blänker och sen ska jag packa ner mig framför en film eller två så jag vaknar upp pigg imorgon och kan börja plugga till de två sista tentorna. Där behövs all energi kan jag säga! Men först - LEDIGHET. 

Kommentarer
Postat av: Farsan

Grattis Sandra!!
Hörde att maran går på Lördag.
Du kan väl `´köra´´den också när du ändå har bra med luft under vingarna.

Svar: Tack :) Haha ja det är ju bara 8 gånger längre, men vafasen..! ;)
Sandra

2014-05-29 @ 08:43:48
Postat av: Farsan

Ett stort grattis från en stolt farsa!!!

2014-05-29 @ 08:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0