ÅHÅÅ DET ÄR SOMMAR

VÄLKOMMEN VÄRME, säger jag bara! Hade 20 grader i skuggan på balkongen innan jag åkte till stallet vid 9.30 imorse. Än finns det hopp. Nackdelen blir ju bara att man får så dåligt samvete över att sitta inomhus och plugga på dagarna. Inget gott som inte för nåt ont med sig ;) Nej men nu är det faktiskt bara 11 dagar kvar tills jag har skrivit den sista tentan och tar sommarlov, och efter det kan jag vara utomhus bäst jag vill. Snälla hjärna samarbeta nuuuuu.
 
Freja fick gå ett dressyrpass på ridplanen, och hon var jätteduktig! Det är nåt som hänt nu på slutet, för hon har blivit mycket piggare än hon varit förut. Mjuk och liksidig har hon blivit också. Kul! Vi jobbade på med galoppen så mycket vi orkade i hettan innan vi tog några galopper längs golfbanan. Både jag och Freja var helt genomsvettiga innan vi var tillbaka, haha. Det behövs... Sedan jag släppte ut henne på betet i söndags har sadelgjorden blivit 2 hål kortare. Hännern gå int, ut å spring ba!
 
Nu ser mina dagar ganska likadana ut. Plugg, plUgG, pluGG, gglup osv. Har första tentan på onsdag och känner att jag skulle behöva klara minst 2 av de 3 som ska skrivas den här perioden. Det är bara att kötta på och försöka glömma det fina vädret. Hehe. He-he. Hö-hö. Buhuuuu... :( Nepp, nu ska jag återgå till mitt pluggande! Hörs, hej.
Man kan ju inte anklaga mig för att inte utnyttja papperen till max iaf.... :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0