Våren äro kommen

Feber dag 3. Sandra håller på att bli galen. Typ. Har inte så hög feber, men har åkt på allt det där runtomkring. Ont bakom ögonen till exempel. Jag ser ut som en gammal tant som kisar så fort jag ska vända mig om eller läsa nåt. Och ett huvud som kräver mer uppmärksamhet än vanligt. Jag hör hur blodet pulserar upp till hjärnan. Say what, liksom? Jaaaa hjärnan, jag vet att du får blod, DU BEHÖVER INTE BERÄTTA DET HALLÅ? 
 
Men jag tycker ändå inte att jag har alltför mycket att klaga på idag. Började dagen med att titta på Young rider - finalen från Göteborg, det är den första dagen på den första vårmånaden, och ikväll ska vi ut och äta för att fira Ingrids födelsedag. Vi ska prova nån kinesisk buffé, så det är tur vi har Katie med oss som kan säga vad man bör äta och inte. Man vet att man är ute för sällan när man till och med ser fram emot att få sminka sig, hahaha... Det blir tidig hemgång då jag ska upp tidigt och släppa ut hästarna imorgon, men vafasen - jag ska få se människor som inte pluggaaaaaar! :D Lite för pepp för en middag kanske.
 
Nu ska jag plugga till de vackra tonerna av hjärnans syresättning. Hade föredragit rockabilly, men man kan ju inte få allt.
Neonpalmer - hell yeah!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas att de släpper snart, krya på dig! :)

Svar: Tack! :)
Sandra

2014-03-01 @ 16:44:51
URL: http://rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0