Söndag

Hela gårdagen låg jag totaldäckad framför en himla massa filmer och serier. Jag som knappt klarar av att se en hel film själv höll på att dö av uttråkning, men vad gör man inte? Det är konstigt det där, jag tycker själv inte att det har varit ett så högt tempo i skolan nu på slutet (om man jämför med hur det har varit) och har inte känt mig så trött, men ändå slår det tillbaka direkt när man blir ledig. "När man haft bråttom länge måste man stanna upp och vänta in sin själ.", som det gamla kinesiska ordspråket säger ;) Idag mår jag bättre iaf, och nu försöker jag bota det sista av min förkylning med Acetylcystein vars bäst före-datum gick ut 2009. Det återstår att se om jag blir frisk eller om jag förvandlas till en grön mutant med superkrafter. Det kan ju iofs vara spännande det också.
 
Nu ska jag försöka göra nåt produktivt, och sen åker jag ut och rider Freja i solen. Good day!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0