Produktiv dag

Dagens uppdrag: skriva rapport.
Vad jag gjort: ätit, städat, pratat i telefon, ätit, tittat på väskor på hemsidor, tittat på norska Paradise Hotel, ätit, googlat fram lite information, tittat ut genom fönstret, tittat ut genom nästa fönster, blivit tokig på mitt internet, och skrivit SISÅDÄR 8 rader på min rapport. Produktiv dag, verkligen.
 
Nej men ärligt talat känns det lite skönt att ha det här projektarbetet. Det tar betydligt mycket längre tid än om vi bara fått all information vi ska lära oss och pluggat på det, men vafasen... Vi har inga föreläsningar alls den här veckan, och har jag fått ihop en rapport som är hyfsat klar tills på fredag har jag inte jättemycket kvar i den här kursen sen. Då kan jag gå all in på de andra kurserna istället. Nu ska jag göra ett ryck så jag får ihop en hyfsat bra resultatsdel idag, då kan jag skriva diskussionen imorgon och behöver inte stressa på torsdag och fredag :) Det är rätt bra att få vara sin egen chef (och schemaläggare) ibland. (Om någon möjligtvis har en bra förklaring på hur en okular är uppbyggd och fungerar kan ni ju gärna höra av er..!) 
Att skrämma slag på folk KAN vara bland det bästa som finns... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0