No inspiration

Har ni också dagar där ni verkligen inte har inspiration till nånting alls? Då jag haft så lugnt i skolan nu på slutet har jag helt kommit ur plugg-flowet jag hade i höstas och får ingenting gjort. Jag har lagt upp en liten plan för mig själv för att få in så mycket information som möjligt, men det går så himla trööööögt! 3 koppar te och lite parfym senare (tänkte att man blir gladare om man luktar gott) har jag sammanfattat ETT 30-sidors-kapitel i kemin. Haha åh vad jag älskar min produktivitet ibland... Antingen är den på 0 eller 100 - det finns inget mellanting.
 
Ja, på tal om produktivitet... Det här inlägget har tagit nästan en timme att skriva. Hehe. Time to get back to pluggandet. TidslösarN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0