Hej hej hemskt mycket hej

Imorse lyckades jag med det stora konststycket att försova mig. I 1,5 timme. Och ändå komma fram till skolan i tid. Riktigt stolt över min insats. I'm not saying I'm Superman, I'm just saying nobody has ever seen me and Superman in the same room.
 
Hursomhelst, nu har jag lagt in ännu en växel i skolan. Ännu en kurs har startat, och även denna består bland annat av ett projektarbete. Hur många projekt vill de att vi ska göra EJENTLIJEN?! Nu läser jag 4 kurser parallellt, och kommer alltså att ha en studietakt på drygt 150% fram till påsk. Sedan går jag ner på 125% igen fram till sommarlovet. Busy woman, yes indeed. Men jag har ju klarat av det förut, så varför skulle det inte gå nu? :) Vilja är allt.
 
Nu ska jag snabbduscha så jag hinner sova några timmar innan jag ska upp och plugga igen. KULT!
Red förbi den här skylten igår. När jag blir stor vill jag bo i Paradiset♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0