Fredag

God morgon! Eller god mitt-på-dagen. Bestäm själva.
 
Jag har äntligen kunnat släppa gårdagens ridning. Det var tuunga steg i stallet när jag hoppat av, jag var verkligen helt knäckt. Att jag fortfarande, efter snart 14 år i sadeln, kan känna mig som en total nybörjare ibland är banne mig beundransvärt, haha!
 
Idag blir det full rulle med det sista av rapportskrivningen. Den är lååångt ifrån lika färdig som jag hade planerat att den skulle vara idag, men efter 3-4 timmar till av hårt jobb tror jag att jag kan lämna in nåt jag inte behöver skämmas alltför mycket över. Ett första utkast kommer alltid att vara ett första utkast, det är först om en månad vi ska ha den slutgiltiga rapporten klar. Jag tycker faktiskt om såna här uppgifter, det blir så konkret på nåt sätt. Jag vet att om jag håller fullt fokus i några timmar är jag klar sen, kan lämna in och göra nåt annat. Pluggar man till en tenta är man inte klar förrän efter tentan. Det spelar ingen roll om jag känner mig klar med pluggandet, man slutar aldrig förrän tentan är klar ändå. Nu ska jag spara resten av ordbajsandet till min rapport. Ha en bra fredag i solen! :)
Den här bilden alltså, jag ser ut precis som jag gjorde när jag var 14! Vad hände, haha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0