Dagens projekt

För någon vecka sedan gick jag ut på balkongen, såg mitt lilla skruttbord och kände bara att herregud vad det ser risigt ut! Idag tog jag tag i saken :)
Så här såg det ut innan. Missfärgat och med rostfläckar(?!) i plasten. Jag vet inte hur gammalt det här bordet är, men det har sett sina bästa dagar om man säger så...
Jag traskade iväg och köpte en vaxduk och lite lim, och tadaaaaaa...!
Nu var limmet lite starkt, så duken typ... smälte. Jag skulle ljuga om jag sa att det blev snyggt, men lite fräschare ser det ut iaf. Tänk att Sandra tummen mitt i handen Damgren skulle lyckas med en sådan bedrift som att limma fast en duk på ett bord, vem hade trott det? 

Kommentarer
Postat av: Sanna

bra jobbat, snyggt. Skönt med lite uppfräschning =)

Svar: Tack! Ja verkligen, det behövdes! :)
Sandra

2014-03-17 @ 17:44:34
URL: http://www.rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0