SOMMARLOV

Nu är de sista tentorna skrivna och jag har officiellt sommarlov. Wiiiehooo! Ingen av tentorna gick speciellt bra och jag blir förvånad om jag är godkänd på någon av dem, men just nu orkar jag faktiskt inte bry mig. Det går ju omtentor, eller hur? ;) Jag är mest lycklig över att ha fått diska efter de senaste dagarnas tentastress. Jag har gömt disk bakom gardinerna i mitt rum för att jag inte haft tid att diska den... Fräsch tjej 2.0. ...not. Men nu står allt i diskstället och blänker, precis som det ska göra! Man kan då bli lycklig för lite ibland...
 
Imorgon bär det av norrut mot lilla Bjästa igen, och det ska bli så himla skönt med 2,5 månad av hästar, träning och en himla massa vila varvat med en hel del pass på ICA. Vad jag ska må gott! Nu ska jag packa det sista och fixa en massa ny musik så jag och Misse orkar ta oss igenom bilresan. Misse har lämnat önskemål om den här:
 
...har fortfarande inte bestämt mig för om det är värt det eller inte.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha du även tagit sommarlov från bloggen? :)

Svar: Haha jaa är för lat för att sitta vid datorn när jag är hemma ;)
Sandra

2014-06-13 @ 23:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0