SemesterfirarN

God morgon!
 
Jag har precis börjat min dag på bästa sätt - med en timmes powerwalk. Sån lyx kan man unna sig när man är ledig :) Det känns så himla skönt att ha kommit igång med träningen igen! Jag vet att jag varken kommer ha tid eller ork att träna på samma sätt sen när skolan drar igång igen, så jag får passa på nu. Träningsvärk är underbart♥
 
Förutom träningen har jag dragit igång lite smått med gitarrspelandet. Vi tog hem mammas gamla gitarr och strängade om den i jul, och nu ska jag lära mig hade jag tänkt! Jag är ingen naturbegåvning, men ja... Det låter i alla fall. Vi ser väl hur lång tid det tar innan grannarna börjar klaga :)
 
Nu ska jag titta på ett avsnitt av The Big Bang Theory och känna mig lite sådär lagom dum. Sheldon Cooper alltså, vilken stjärna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0