LEDIG

Och så var ännu en tenta skriven och klar :) Jag har faktiskt ingen aning om hur det gick, det kan ha gått bra eller så är jag bara någon poäng ifrån. Jag kände mig inte helt borta i alla fall. I värsta fall får jag väl skriva om den då, och med allt jag lärt mig de senaste dagarna lär det inte bli något större problem. Men SKITSAMMA, den dagen den sorgen :)
 
Nu har jag en helt ledig vecka framför mig, och på söndag kväll åker jag till Arlanda! Har jag ens haft så här många lediga dagar i Stockholm någon gång? Jag tror inte det. Det tänkte jag fira med en himla massa städning. Så här har mitt rum sett ut sen jag kom hem från Frankrike:
"Genier behärskar även kaos..." osv.
 
Nä, nu ska jag dra igång ledigheten med att gå ut och skotta fram min parkeringsplats i det fina vintervädret. Dagsljus - jag har saknat dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0