High on life

Det känns verkligen som att jullovet kom precis lägligt. Att få åka iväg, träffa härliga människor och få vara LEDIG ett tag har gjort att energinivån är på topp igen! När jag väl kommit in i mattepluggandet igår kändes det inte ett dugg jobbigt. Snarare roligt. När jag var ute och sprang likaså. När var jag så här glad och nöjd med livet sist? September? Sandra is BACK!
 
Först på min to do-lista för dagen är att åka till Freja. Jag är jättetaggad på dressyr, så så får det nog bli! Idag ger vi oss inte förrän det droppar svett från oss :) ...och det lär ju inte ta lång tid med tanke på hur otränad jag är för tillfället... No pain no gain, nu kör vi! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0