Ft. Lauderdale

Jag hoppas att ni inte är less på semesterbilder, hehe... Idag blev det en utflykt till Ft. Lauderdale, och äntligen fick vi lite sol och värme! 



Vi gick in i en butik som hade hundvalpar i skyltfönstret. Jag tyckte så himla synd om de stackars små hundarna, men vi gick in och tittade iaf. Hon som jobbade där frågade om jag ville hålla i en valp, och jag blev helt fast. Så himla söööööt! 
En liten pomeranian som var mindre än misse var när vi hämtade henne då hon var 12 veckor gammal. Åhhh, ville ta hem honom!

Nu ska vi ta en sväng längs stranden innan vi går ut och äter middag för att fira mammas 50årsdag. Fast jag säger att hon fyller 27. Då blir hon glad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0