USA-bilder del 2

Just nu pluggar jag hövvet av mig inför tentorna nästnästa vecka. Framförhållning - I've got it! Men det verkar ge resultat, idag fick jag lov att hjälpa läraren (som forskar inom området...) att lösa en av uppgifterna, för han visste inte vad han gjorde. Mina klasskompisar stirrade på mig som om jag kom från en annan planet. Planeten Norrland. Sandra är på G nu, det är en sak som är säker!
 
Eftersom jag mest bara har fettsyror osvosv i huvudet just nu och jag inte tror att ni är så intresserade av att veta varför olika typer av fetter har olika smältpunkt, tycker jag att vi tar del 2 av USA-bilderna. Here it comes!
 
De här bilderna är från när vi åkte nån annanstans en dag. Kommer inte ihåg vad stället hette, så jag lägger bara upp bilderna och ser glad ut. OKEJ?
Alltså åh, vill typ ta med havet hem ♥
Hotell eller lägenheter som låg precis vid stranden
Världens mysigaste entré till stranden!
Lilla valpis ♥ Ville ta med honom hem också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0