USA-bilder del 1

Den som väntar på nåt gott... Ärligt talat vet jag inte vad som hände, glömde jag mina fotokunskaper hemma, eller? Många bilder blev alldeles för ljusa och oskarpa. Men några av dem gick att rädda i Picasa ;) De här är från det första stället vi bodde på, Hollywood Beach. Jag tyckte om det stället! Gick man ut på framsidan hamnade man ute "i civilisationen", och på baksidan fanns gymmet, poolen och stranden. Det kändes som att man var på ett helt annat ställe trots att man bara var på baksidan av byggnaden, haha... 
Första kvällen, när vi skulle iväg till 7-eleven och köpa middag.
Palmer ♥
Någon dag senare, när vi följde vägen en bit till. På ena sidan var det i stort sett bara lägenheter och på andra sidan fanns en kanal.
/Captain Obvious
En del av strandpromenaden, som man kunde följa om man gick ut på baksidan :) Där fanns mest restauranger och turistbutiker fulla med Hollywood Beach-kläder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0