Söndagsångest = 0

HUR skönt är det inte att vakna upp på en söndag utan någon som helst ångest över att helgen snart är slut? Eftersom vi skulle till USA valde jag att skjuta upp en av kurserna under den här perioden och istället ta tag i en gammal kurs som ligger och släpar. Då jag har all information från den gamla kursen redan, behöver jag inte gå på de föreläsningarna. Det innebär att jag är i skolan 2-3 dagar varje vecka och kan plugga in resten hemma. I rosa mjukisbyxor och med go musik i öronen. Att börja veckan med en ledig måndag känns inte sådär jättejobbigt :)
 
Nu har jag gjort klart i stort sett allt på den här veckans planering, så nu hoppar jag i ridkläderna och tar sikte på stallet. Jag är himla sugen på att fara ut och köra, men jag tror att rockarden står illa till, och den stora vagnen har inga skaklar... Den som lever får se. Mot stallet!
Första turen där vi gav oss ut helt själva, i höstas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0