Min hjärna gör kaoz med mig

God morgon! 
 
Min hjärna går på högvarv just nu, jag har så många tankar om så många saker, och det känns som att jag bara hoppar runt. Jag kan börja fundera på en sak för att 2 sekunder senare komma på nåt helt annat innan jag var klar med det första. ...skrev jag för att helt plötsligt komma på att jag måste googla och läsa om ADHD. Alltså, va? FOKUSERA NU. Ibland önskar jag att jag kunde föra över alla tankar till en extern hårddisk, sortera dem manuellt och stoppa tillbaka dem en åt gången.
 
För att då hoppa till ännu ett nytt ämne... Idag ska jag försöka mig på det omöjliga. Att plugga utan musik. Det har blivit något fel på datorns headsetingång, så det enda som hörs i hörlurarna är hur datorn jobbar. Varför just jag, och varför just nu...? Hur ska jag klara av att lära mig allt det här utan Chuck Berry, Jerry Lee Lewis och Johnny Cash? LÄGG AV.
50 dagar kvar till påsklov och Övik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0