Man måste våga satsa för att kunna vinna

Idag tog jag tag i en sak jag funderat på ett tag, men inte känt att det varit riktigt rätt läge för förrän nu. Jag har alltid varit "problemlösartypen", som anser att det är bättre att ta tag i och ändra på det som inte är riktigt bra än att gå runt och gnälla och må dåligt över det. Sen finns det ju såklart saker man inte kan styra över (sjukdom till exempel), men det allra mesta kan man faktiskt ändra på. Så jag måste ju föregå med gott exempel och följa min filosofi... ;) Går det här vägen tror jag att det kan bli så himla bra! Det återstår att se, men ni får hålla tummarna :)
 
Förutom det tog jag tag i träningen igen. H-E-R-R-E-J-Ö-S-S-E-S vad jag är otränad, trots att jag var ute och sprang varje dag första halvan av USA-resan... (Sedan drabbades jag av ett mycket allvarligt, medicinskt tillstånd som kallas akut lathet...) Muskler är verkligen en färskvara, det är en sak som är säker. Men det är bara att go hard or go home, om 3 veckor är jag tillbaka där jag var innan resan. Hejja hejja!
 
Den här kvinnan alltså. Hon DÖDAR mig. Så himla grym! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0