Jetlag är skit

Att det ska vara så svårt att vända tillbaka dygnet? Jag sov till 11.30 imorse, och om det inte vore för att jag flög upp ur sängen när jag såg vad klockan var hade jag säkert sovit ännu längre. Blir så leeeeess, halva dagen gick ju... När jag tagit mig upp och tyckt synd om mig själv ett tag för att det regnade, åkte jag ut till stallet och red. Barbackatur med fleecetäcke. Mys! 
 
Resten av kvällen ska jag spendera framför en film hade jag tänkt! Efter lite research har jag hittat en film som utspelar sig i bland annat Brandbergen, där jag bor alltså. En thriller baserad på en verklig händelse. Hej sömnlös natt, och hej feg tjej som aldrig mer kommer våga gå ut... :)
Nattbuss 807

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0