Jag är brun

God morgon! Eller ja, god mitt-på-dagen kanske. Efter en natt i min egna säng och en havregrynsgrötsfrukost är jag på banan igen, och tycker inte att det är så himla hemskt att vara hemma igen längre. Idag ska jag packa upp det sista och fylla kylen med en massa nyttig mat! 2,5 vecka i USA har fyllt mitt socker- och mjölbehov för det närmsta året, typ... Men trots att jag känt mig som en knubbsäl har jag bara gått upp 3kg. Hade snarare gissat på 6-7... Vad hände? 
 
Fick nyss en lägesuppdatering om Misse, som har bott hemma hos mormor och morfar sen vi åkte. Hon mår nog banne mig som en prinsessa. Mormor har rensat bort blommor ur alla fönster och lagt dit filtar istället så att Misse ska ha nåt varmt och skönt att ligga på. Jag har satt en maxgräns på 3 godisbitar per dag (mest för att ha en rimlig gräns, annars hade jag fått hem en boll med svans...), och då har de gjort ett "godisschema" där hon får sin första godis klockan 8 på morgonen. Haha alltså åh...♥
 
Nu ska jag ta en efterlängtad dusch innan jag styr pärlan mot affärn. Det kommer att kännas som en moppebil efter Urban... 
Jag är bruuuUuUuuun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0