Grattis till mig!

Den här dagen ska firas med en enormt skarp och inspirerande bild!
Namnsdagar är så himla överskattade. Fast ja, är de ens skattade överhuvudtaget? Jag känner inte en enda som firar sin namnsdag. Och tur är väl det, tänk att behöva komma ihåg både födelsedagar och namnsdagar. Mardrömmen. Utan facebook hade jag varit helt vilse i födelsedagsträsket. Vilken tur att man får en påminnelse så man kan skriva ett högst personligt "Grattis! :)" på loggen... :))))))))))
 
Sandra-dagen är faktiskt lite rolig ändå, för den infaller (HERREJÖSSES vad jag kan uttrycka mig!!!) 6 månader efter min födelsedag. Jag blir med andra ord 21 OCH ETT HALVT idag. Grattis till mig! Enligt mamma och pappa "tänkte de inte på det" när de valde vad jag skulle döpas till. Jag får nicka medhållande, låtsas acceptera deras förklaring och vara tacksam att jag inte föddes den 23 augusti. Ett halvår innan "Torsten- och Torun-dagen".

Kommentarer
Postat av: Farsan

Hej Sandra!!!
Ett lika stort som sent GRATTIS.

Svar: TACK FAR!
Sandra

2014-02-17 @ 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0