Bra jäkla måndag

Då var ännu en tenta över! Jag har inga förhoppningar alls, men den kändes betydligt bättre än de tidigare så lite kunskap har jag lyckats trycka in i gammhövvet mitt. Det betyder att det blir lättare att plugga till nästa omtenta om jag inte klarar mig den här gången. Det gäller att se det positivt. Och att aldrig ge upp ;)
 
Med bara 1,5 vecka kvar till tjejmilen gav jag mig ut och sprang bort en del av den obligatoriska tentachokladen. Det blev samma runda som sist, bort till nationalparken, och jag börjar känna mig så himla stark! Nog för att jag är trött efter mina 11km, men det är inte längre några problem att hålla igång hela vägen och till och med öka lite nu och då. Nu är jag taggad till tusen inför höstens lopp, det ska bli så kuuuuuul!
 
Nu ska jag ta tag i att rama in lite nya bilder från nu i sommar och skriva ihop ett nytt hyreskontrakt inför imorgon då Jenny flyttar in igen. Sedan lär jag stupa i säng och somna på en tiondels sekund. Bra jäkla måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0