Stockholmsfjollorna

Brodde är ju bara för cool. Igår när jag kom till stallet hittade jag inte tränset (jag har ridit Mulsta och Brodde med samma träns), men jag hade ingen lust att vända om och åka hem igen så jag chansade och hoppade upp i bara grimma. Brodde tittade konstigt på mig och såg ut som att han tänkte "men hallåååå, du har glömt nåt?!", men det var den enda reaktionen jag fick. Han gick att rida precis som vanligt och vi till och med travade två kortare vändor efter vägen. Han må vara en unghäst, men en väldigt klok unghäst♥
 
Nu är jag och Misse tillbaka i Stockholm igen och jag har precis blivit klar med ett lass matlådor. Den kommande veckan ska planeras och jag ska ta tag i lite plugg innan jag stupar i säng. Back to reality med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Linda

ÅÅÅÅÅÅÅ förlåt sandra var jag som hade tagit de när vi for till banan.... Lova att de ska finnas ett ridträns som du kan ha till hästarna sen. :P Är helt övertygad att han kommer sakna dig....jag får väl försöka kravla mig upp och träna lite volter i af tills är hemma igen ;)
Tack för ALL hjälp du är helt suverän!!<3

Svar: Haha men det är ingen fara, det gick ju bra ändå! ;) Tack själv! Det har varit jättekul, och nu är det ju faktiskt inte så länge innan jag kommer hem igen :))
Sandra

2014-04-27 @ 21:45:44
Postat av: Sanna

Spännande att testa att rida utan träns :) kul att det gick bra i bara grimman/spärrgrimman :)

Svar: Jaa det är ju det innan man vet att bromsen fungerar ;)
Sandra

2014-04-29 @ 19:35:52
URL: http://rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0