Vi äro doktorer vi

Dagens uppgift i Solna visade sig vara... *trumvirvel* att göra läkarundersökningar på varandra! Besvikelsen var total, jag hade hoppats på att få se lite roliga maskiner eller tekniker man håller på med. Istället fick vi lyssna på hjärta och lungor, kolla halsmandlar och mäta blodtryck. Precis som vi gjorde i anatomi-kursen vi läste för 1,5 år sedan. Bra där KTH :)
Elnaz kollar Mahlets blodtryck
Så himla GLAD :)
Jag hade halsmandlar jag också, haha...
Lika seriös som vanligt!
 
Nu ska jag slänga ihop en räksallad och tina upp lite. Sen byter jag om och åker ut till stallet. Mina rosa gummistövlar kommer väl till användning idag... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0