Tung häst + fot = inte bra

Idag är det 6 veckor sedan Berta klev på min fot. Borde det inte sluta göra ont snart?! De första veckorna var överdelen av foten konkav, men nu har jag istället fått världens överben som tar emot när jag ska ta på mig skorna. Läkarna på röntgen sa att det inte var någon skelettskada, så hur lång tid ska det ta...? Jag tror att Berta ville försäkra sig om att jag inte skulle glömma henne :)))))) 
Fina Bertilurius♥
 
Nu ska jag ta mig en svängom med snabeldraken så lägenheten är fin inför visningen. Jag hoppas verkligen att hon vill flytta in, för enligt hennes referens var det en toppentjej att bo med. Time will tell, nu ska jag röja upp och sätta mig med matten ett tag. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0