Torsdag

God morgon!
 
Nu börjar saker äntligen ordna upp sig med skolan. Kursregistreringarna är gjorda, böckerna kommer förhoppningsvis snart och jag har gjort upp en plan jag kan följa. Har planerat att plugga bort så mycket jag bara kan nu innan jag börjar bli skoltrött, vilket lär hända snart... ;) Ärligt talat tycker jag att det är roligt att ha "många järn i elden", och att planera och strukturera. Vi ser väl hur länge det håller i sig, som sagt.
 
Idag står Freja på schemat efter skolan. Vi ska sela och se hur man sätter fast skaklarna på riktigt. Det gäller att passa på när man har kunnigt folk omkring sig! Dessutom måste jag kolla igenom veckans Idol-avsnitt så de inte hinner försvinna från TV4play. Villka problem jag har.
 
Det var väl typ... allt. Har ni några idéer om vad ni vill läsa om får ni gärna skriva det. I mitt huvud finns bara skolan, och jag kan tänka mig att det inte är alltför roligt för er att läsa dag ut och dag in. 
Nu har jag suttit här för länge. MOT SKOLAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0