SSS - Seriösa Studenter Studerar

God morgon mina kära trotjänare!
 
Det blev en lång skoldag igår. Jag gick hemifrån 7.30 och kom hem igen strax efter 21. Vi hann gå igenom en himla massa grejer, så jag kom hem ännu lite smartare - och extremt hungrig. Min middag bestod av en färdigrätt vi delade på 3, en halv apelsin och en banan. #Livetsomstudent
 
Idag har jag ännu en lång pluggdag framför mig. Vi har en inläsningsdag inför tentan imorgon, så jag ska gå igenom alla powerpoints igen och med våld trycka in all information i min stackars skalle. Tur det finns kaffe. Och att tentan är på eftermiddagen imorgon. Jag lär inte kunna somna efter allt koffein... Lika bra att jag drar igång så jag inte klev upp tidigt i onödan :)
MVH/ KaffedrickarN
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0