Söndag

Det här helgen har varit riktigt produktiv! Lite för produktiv tror jag. Andra är utvilade på söndagseftermiddagar, jag har pluggat som en tok hela helgen och är alltid helt slut. Det känns skönt att vara hyfsat i fas iaf. 
Förutom matten och strålningsfysiken har jag hunnit med att lyssna på Idol-Jens audition. Typ 300 gånger. ListenOnRepeat är bra skit.
 
Jag tänkte mest bara säga hej, så... HEJ! Nu ska jag fixa mat, göra klart kapitlet i matten och tvinga min roomie att titta på film med mig. Det känns som en himla bra plan. Ha en härlig söndagskväll alla utvilade!
16 år gammal och pluggnörd redan då.

Kommentarer
Postat av: Sanna

du e duktig du, kämpa på =)

Svar: Tack Sanna! Jag gör så gott jag kan :))
Sandra

2013-09-29 @ 19:44:37
URL: http://www.rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0