Skogens modelejon

Vi klarade oss undan regnet, Freja och jag. Dagens huvuduppgift var att få henne att kliva på och hela tiden tänka framåt i varje steg. Freja är en riktig latmask och ger ingenting gratis, men det är bra - då kommer jag ihåg att jag också måste jobba ;) Efter 20 minuters jobb började hon ge efter lite och hitta en naturlig framåtbjudning. Det tyckte jag var himla passande, som var helt slut i benen...
Vi utforskade en ny väg, dagen till ära. En lång grusväg med perfekt underlag nu när det regnat = mycket trav och galopp! Det rann svett om både Freja och mig, och hon gäspade halva vägen hem. Bra pass!
Jag är trendigast i skogen med mina rosa stövlar och 3 storlekar för stora byxor! Kom ihåg var ni såg det först...
Utsikt över flygfältet :)
Skritt på lång tygel för att återhämta oss mellan galopperna. Både jag och Freja har en del att jobba på, styrkan och konditionen är inte den bästa hos någon av oss märkte jag idag... Jobba jobba jobba!
 
Nu ska jag se till att få i mig lite mat (gör jag nåt annat än att äta...?) och snabbduscha så jag kommer igång med kvällens plugg. Imorgon är det fredag, och det är SÅ HÄR välkommet!

Kommentarer
Postat av: Sanna

va vägen ser mysig ut =))

Svar: Ja det är verkligen en perfekt konditionsträningsväg! :)
Sandra

2013-09-19 @ 21:48:15
URL: http://www.rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0