Ny design!

Äntligen har jag tagit mig i kragen och kodat ihop en ny design till min käre gamle blogg. Det skedde (inte helt oväntat) inatt. Åhh vad jag önskar att jag kunde få såna saker gjorda under dagarna så jag kunde få sova på nätterna, haha! Lite ljusare blev det här inne iaf, och trots att headerbilden inte passar så bra till den kommande årstiden ville jag ha den ändå. Klart Berta ska vara med liksom! 
 
Nu ska jag sätta mig med en kopp te och jobba undan lite matte innan jag åker iväg till stallet. Jag ska ut och köra Freja tillsammans med hennes ägare, hon ska visa mig vilka vägar hon brukar köra så jag kan ge mig iväg själv sen! Då kanske jag får lära mig några knep för hur man ska göra för att hon inte ska beta medan man kör... 
 
Men som sagt, först matte. Determinanter - here we go!
 
(Kan ni inte se den nya designen, tryck F5.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0