Mörrnmörrn

God morgon!
 
Eller ja, god och god... Morgon i alla fall. Jag kom in i världens bästa plugg-flow igår kväll/natt, och då vill man inte gärna lägga ner bara för att klockan är mycket. Jag fick mycket gjort, så nu är jag nästan helt ikapp med mättekniken! Idag blir det matte, matte och åter matte. Komplexa tal hit och olikheter dit. Jag kan väl inte säga att jag är jättetaggad, men fördelen med att plugga på skolan är att man kan springa fram och tillbaka till kursansvariges arbetsrum och bomba med frågor. Det kan inte vara lätt att vara min lärare...
 
Nu ska jag ta och slänga ihop en ytterst avancerad grötfrukost och hoppa jämfota in i duschen innan jag beger mig mot ännu en dag i den stora, vida världen. Nu är ju KTH Haninge inte så stort, och det tar bara 25 minuter att gå dit, men ändå. Lilla Sandra i stora världen. Det låter som ett barnprogram. OCH med tanke på min mentala ålder passar det rätt bra :))))))))
Jag och Phatcharin ska rocka de där komplexa talen i vilket fall som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0