HÅLL I HATTEN!

Nu släpper jag den äntligen. Bomben. Det jag började prata om redan i höstas. Håll i er...
Haha, åhhh, jag är så töntig!
 
HURSOMHELST, jag var till Östermalms IP efter skolan för att hämta ut min nummerlapp till TJEJMILEN!
That's right, imorgon springer jag milen tillsammans med ca 33.000 andra tjejer/kvinnor/tanter. När jag anmälde mig hade jag som målsättning att springa hela vägen. Vi får se hur det går då jag prioriterat ridningen framför löpningen hela sommaren, och bara har sprungit 8km som längst. Dessutom har jag varit mer eller mindre förkyld hela veckan. Bra uppladdning. Men med tanke på att det finns vätskekontroller med både vatten, energidryck och druvsocker efter vägen, och det faktum att jag har en vilja av stål så borde det egentligen inte vara något problem. Jag får ta det som det kommer. 
Jag fick en goodiebag med en himla massa grejer när jag hämtade nummerlappen iaf... Jag tycker inte om att slänga mat, både pga ekonomi och miljöpåverkan, så det här kan bli jobbigt. Någon som tycker om champinjoner och oliver...?!
...och självklart fick man ju grejerna i en gympapåse :) När hade man en sån sist? Mellanstadiet? Nej, det här ska faktiskt bli riktigt roligt! Nu ska jag springa iväg och handla lite frukt och grejer för att sedan sätta mig och plugga några timmar. Det är vad jag kallar uppladdning!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Lycka till!! :)

Svar: Tack! :))
Sandra

2013-09-06 @ 18:14:33
URL: http://rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0