God morgon lördag

Min lördag börjar på absolut bästa sätt, NRJ, nytt favorit-te (förpackningen är rosa - vad kunde gå fel?) och jobbmailande. Jag fick prata med en handläggare igår, och det här kan vara de absolut bästa villkoren för mig som upptagen student. Hon ska skicka papperen till veckan, och sen är det bara att köra igång! Jag har sagt det förut, men jag säger det igen; det här kommer att bli så BRA!
 
Imorgon kommer en tjej och kollar på lägenheten för att ev flytta in 1 oktober. Jag vill träffa henne och se om jag skulle kunna bo med henne innan vi bestämmer någonting. Jag har en bra magkänsla, så jag hoppas att hon är lika trevlig som hon verkade i mailen. Annars har jag 40 personer på kö, så det är ingen panik. Äntligen har allt börjat lossna för mig, och jag har börjat få lite medvind. I våras kom motgång efter motgång, och jag gick mest och suckade hela dagarna. Min tid är nu!
 
Nu ska jag ladda upp med en kolhydratrik frukost så jag orkar ta mig runt milen! Kolhydrater = energi till musklerna, remember? ;) Jag som gruvat mig och haft ångest i flera veckor, nu längtar jag till jag står på startlinjen med de 2000 andra i min startgrupp. Oavsett vad som händer i loppet kommer det att vara en häftig känsla. 
Utanför mitt köksfönster just nu. Mysmorgon♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0